Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, 1 August 2011 | Monday, August 01, 2011 | 0 Atasinchi
Assalammualaikum,
hoho, apa la mood aku nie pagi2 buta dah updated dh? --'
pelik . !
tpi btw aku tetap nk buat post kali nie jugak .
oke, korang nampak x post kt atas tu .
yes, mesti korang nampak kan .
so, hari nie 2.8.2011 hari kedua kita puasa kan 
aku beza nye kita puasa pada hari pertama dgn kedua ?
emm,  aku sendiri pon ap beza nye =.='
tapi aku rasa sama jek kot !
puasa pertama dgn kedua, xdew yang berbeza .
contoh la kalau orang yang betul2 x tahan 
dye mesti akan buat mcm nie .
 


yes, tido !
reason dye untuk hilang kan beosanan and lapar bile time puasa ?
aku rasa memang bagus reason tu, tapi dye ada terbatas jugak .
kalau kita tertido terlebih had, maka puasa kita tu makhruh kn ?
aku xtahu la makhruh or terbatal puasa kita .
itu yang aku paling x suka, bila tido time bulan puasa cam nie .
tapi bukan maksud sku xleh tido ea . !
bole, cuma kalau lebih afdal xyah la tido ..
buat la perkara yang lebih berfaedah daripada tido jek . =)
 
 dan lagi satu, bila time nak berbuka tu.
walaupun lagi 1 jam nk berbuka tu.
mesti ada salah seorang dari kurang arn x terkecuali aq,
mesti nak menghadap kat depan makanan .
yela, orang puasa la katakan ^.^ huhuhu
 
contoh nye mcm nie
yang atas nie bukan lagi 1 jam nk berbuka tpi 
nie lagi berjam-jam nak berbuka puasa ,
haish, ye pon tunggu la ..lama lagi kot nak puasa .HAHA 

so, all of story sebenarnye aku just nak cakap 
SELAMAT BERPUASA
cbb aku x sempat nk ucap kn pada hari pertama
so, aku ucap la utk hari kedua nie, hehehe, sewel kan aku nie .
well i know, kawan aku sendiri pon panggil aq mcm tu ,
tak ye AINI SHUHAIMAH .
kau yang selalu panggil aku mcm tu kan . xpew aku saba jek la~
bulan puasa =.='

so, korang jangan ponteng ponteng puasa k !
kalau x ....



Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim