Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Friday, 19 August 2011 | Friday, August 19, 2011 | 0 Atasinchi
oke, dah terpapang tajuk kat atas tu korang tahu la entry nie pasal apa kn ? :s
siyesly thnx skali lagi sebab korang sudi dengar luahan perasaan mengarut nie kn ! :) hee
tapi masa korang dengar tu, aku katakan la..sempat kot aku nak nangis .
tapi aku tabaha kan diri dan kuat kan diri ..mungkin mulai sekarang aku tak akan nangis sebab dye kot .
tapi memandang kan dye ada maen pompuan laen kat luar tu..
aku REDA jek la...biar la dye nk buat apa skali pon ..aku dah malas nak pikir lagi ..
buat penat kita jek kan, kita pikir pasal dye tapi dye x pikir perasaan kita ..

korang la tempat aku nak mengadu nak luah kan semua apa yang aku rasa selama nie .
kita share story tu kan lebih baek dari simpan sorang2 kn ? :D
tapi tadi memang semua nya aku lepas kat korang .
dah banyak aku lalui, semesti nya yang hal nie pon aku boleh lalui kot .

thnx skali lagi kat Rahimah, Aina, Aini ,,x lupa gak kt Amirah :))
korang la tempat aku mengadu kan !
exspecially kau Rahimah, aku banyak citer kat kau kan ..thnx sebab dengar ea :')

THANK YOU ! :))

Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim