Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 25 September 2011 | Sunday, September 25, 2011 | 0 Atasinchi
Muhammad Fahmi Bin Kamal

yes, nampak nama kat atas tu .. 
mesti la kan, dh terpampang tajuk kat atas tu kan ;)
siapa la gerangan jejaka tu kan ! hee~
oke, first dye bermakna bagi aku sebagai :
  • sudah tentu la dye pakwe aku yang aku sayang kan. wee~ :D
  • aku hormat dye sebagai pakwe aku ( tak terkecuali aku hormat family aku jugak)
  • dye ialah pelindung dalam hidup aku (tanpa dye aku mcm huru hara)
  • dye tempat aku meluahkan semua perasaan aku 
  • dye betul-betul bererti bagi aku
dalam erti laen aku memang sayang kan dye sangat2 ..
dye selalu buat aku happy walaupon kadang2 dye menyakit kan hati 
tapi tak pew, sebab tu aku terima dye seadanya ..
kalau bole nak bersama dengan dye selama-lamanya .
 kalau aku terpakse berpisah dengan dye ,
itu akan membuatkan hidup aku lagi merana TANPA dye 

awak walaupon awak banyak kali sakit kan hati saya
tapi saya tetap sayang kan awak walau apa pon terjadi 
sebab seseorang manusia itu pasti pernah buat kesilapan kan ? 
jadi apa yang kita perlu buat, percaya, setia dan jujur antara satu sama lain 
awak jugak yang cakap macam tu pada saya kan ..
 awak pertimbangkan la ..


Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim