Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 23 September 2012 | Sunday, September 23, 2012 | 0 Atasinchi
  




Pertama kali aku melihat kau , hati ku terasa berdegup dengan pantas sekali .. Hati ku berkata yang aku mahu memiliku mu .. Hati ku berkata yang aku akan menjaga mu sampai ke akhir hayat mu .. Hati ku berkata yang aku akan buat kau bahagia di samping ku .. Tetapi ,,,, adakah aku cukup membahagiakan engkau di samping ku ? Begitu singkatnya kau berada di sisi ku .. Kenapa kau pergi cepat sangat ? Adakah kau sudah bosan hidup di dunia ini ? Penuh dengan persoalan :(
 
Masih kah kau ingat lagi memori kita bersama ? First time aku nampak kau , kau berdepan dengan ku .. Dengan mata bertentang .. Aku merayu supaya aku dapat menjaga kau .. Dari situ aku dah mula sayangkan kau .. Sudah sebulan lebihkan aku jaga kau .. Akhirnya , kau pergi meninggalkan aku buat selama-selamanya .. Kau tahu tak , balik sekolah jek lepas dengar kau dah mati .. Aku terasa macam kecewa sangat-sangat .. Kecewa sebab apa ? Adakah aku sudah tunaikan janji aku untuk jaga kau sampai ke akhir hayat ? Adakah aku sudah cukup membahagiakan kau ?

Tapi aku yakin aku dah tunaikan semua janji ku .. Tapi aku lebih yakin yang kau akan lebih bahagia di syurga , kerana kau akan dapat apa yang kau nak :') .. Semoga kita bertemu di sana , InsyaAllah :)


*Selamat tinggal ABBIT ku , aku akan sentiasa merinduimu :')


SMILE or nope , 
THE END





Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim