Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Monday, 1 October 2012 | Monday, October 01, 2012 | 0 Atasinchi
 
 


Ohh mann ! It's just 8 days anymore for us to figth with Examination PMR -.-' .. Haha , i think my english is very lose .. Tengok kan dah kata ! Ayat BI terabur giler siak .. Haish , macam mana lah nak jawab Bahasa Inggeris nie :p .. Tak cukup persediaan lagi nie , it was freaking me :/ .. 

Apa pon , sebelum tu aku nak mintak maaf kat korang semua , yang sesiapa mengenali diriku or tak .. Harap korang maaf kan .. Kalau selama aku updated blog nie , ada menyinggung perasaan korang kew terhiris kew ter and ter and ter lah ! Tolong di maaf kan .. Bak orang kata , setiap manusia pasti ada buat kesilapan kan ? So , just wanna say sorry to all my friend :') 
Haha , tapi kalau nak stop for a while facebooking or twittering ( takdew pon) or blogging or mesagging .. Memang tak lah :p .. Jangan risau I pandai bagi kan masa .. Btw hope me luck k .. Love you all .. Ngehngeh , nak menggedik pulak xD 

p/s : Khas untuk awak Capital HH .. Saya tak tahu awak baca kew tak blog saya nie .. Kalau awak baca bagus lah , kalau tak NEVERMIND -.- .. Saya harap awak dapat cemerlang dalam PMR and saya nak tengok kita sesama dapat keputusan yang bagus .. Saya harap juga yang suatu hari nanti kita akan di satukan oleh Allah pada waktu yang sesuai .. I will remember you :')



SMILE or nope , 
THE END
Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim