Nurul Asmawani Karim ♥
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Sunday, 30 December 2012 | Sunday, December 30, 2012 | 0 Atasinchi
 




Aloha guys ! :) .. Yeah , i'm return back ;) 
Dah berapa lama lah aku tinggalkan blog nie kan ..Sampai semua stalker aku hilang entah 
lari ke mana kan :* haha 
Jangan risau sekarang aku dah mula aktif semula >,<
Aku harap ada lagi orang nak baca enrty-enrty aku nie .. 
Semenjak aku tak updated lepas last post tu .. Terus tak nak bukak blog lagi ..
Bukan sebab apa pon , just lappy jek takdew .. 
Lappy rosak , hahh padan  muka sendiri la nama nye ,,
So , sempena dah nak masuk tahun baru nie .. mesti la ada azam baru kan ? 
But , biar la aku rahsia kan azam aku tahun baru nie :) 
Adakah nak cari pakwe baru ? ;)  .. Hahaha , siapa yang tahu kan :*
 Sekarang pon dah ada calon .. Kite orang baru kawan-kawan biasa .. 
takdew yang special nye :p

Apapun lagi satu hari jek nak ke 2013 ! 
lagi satu , saya tak sabar nak naik sekolah ! Nak jumpa kawan semua ..
Miss dyeorang banget-banget ! >.< hehe 
Orang lain kalau boleh nak cuti lagi kan ? Tapi aku tidak ye , yang ada tak sabar nak 
naik sekolah :*
Agak-agak aku masuk kelas apa lah nanti .. Mintak-mintak kekal .. Sebab kelas 
UKM ramai kawan cool .. Lagi pun subjek yang ambik pon nanti senang
nak bawak *tapi dalam hati nak ambik sains tulen*
So, kita tengok jek la nanti .. Siapa yang kena !

Btw , 2013 please be nice to me k ! :* .. And 2012 good bye , your the best memorise that i have ! ILoveYou :* .. 
p/s : impian nak jadi budak rajin !


SMILE or nope , 
THE END
Make a PAST Make a FUTURE


_______________________________________
◕ AsmawaniKarim ◕


Assalammualaikum ! Thanks sudi melawat blog yang tak seberapa nie :). Haha , now i have happy life with my family , friends and my pet ! :3. So you should be nice here and copycats not allowed --'. Thank you :)
Tinggal kenangan with ABBIT :3.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕


_______________________________________
◕ Sing Along ◕



_______________________________________
◕ Permintaan Saya ◕

Happy life :D
Canon
Teman tapi Mesra ♥
Pergi haji dengan family
Memories 'ABBIT'
Jumpa Kawan ! :)

_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google
Edited : Asmawani Karim